Nové technologie přinášejí také nové metody tisku. Využijte je při propagaci firmy!

Ilustrační obrázek, zdroj: pixabay.com

Každá firma potřebuje marketing. Je nedílnou součástí firemního prostředí, i když si to někdy nemusíme naplno uvědomovat. V tomto ohledu je i v dnešní online době důležité zajistit výrobu marketingových materiálů. To nám umožňují technologie, které se rozvíjejí i v rámci polygrafického průmyslu. Kdysi jsme aktuální novinky mohli označit za magii, dnes je to každodenní realita, která je navíc cenově dostupná.

Technologie sublimačního tisku oslovila řadu firem

Máte ve firmě pro vaše zákazníky připraveny propagační předměty? Pravděpodobně ano. V současnosti je však můžete vyrábět levně sami. Umožní vám to termolis na potisk, který při teplotách okolo 200 °C umí přenášet na různé předměty libovolné grafické motivy. Můžete využít běžných reklamních předmětů, jako mohou být klíčenky, kryty na mobilní telefon, hrnečky nebo talíře a mnoho dalšího. Jednoduše se vytvoří předloha grafického motivu ve speciální tiskárně, která využívá sublimační inkoust a dvouvrstvý sublimační papír. Tato technologie je vám schopna zajistit:

  • Stálé a zářivé barvy
  • Snížení nákladů na výrobu propagačních předmětů

Velkou výhodou této technologie je skutečnost, že umí vyrobit opravdu plnohodnotné propagační předměty. Dopomáhá k tomu také schopnost zachovat stálé a zářivé barvy. Také proto zařízení na sublimační tisk využívají dnes běžně tiskárny nebo marketingové agentury. Termolis si ale můžete pořídit také sami, protože současné ceny jsou již na mnohem nižších částkách než minulosti.

Další novinky v polygrafii

Injekci v podobě technologického pokroku zažívají také klasické technologie, které jsou v polygrafickém průmyslu již etablovány. Jedná se třeba o řezací plotry, které umožňují precizní práci na řadě povrchů a jsou schopny dělat přesné výřezy. Je to taková lepší tiskárna, která rozšíří vaše možnosti při tvorbě nejen propagačních předmětů.

Může vás zajímat

Cyklisté zbystřete! Sezóna totiž klepe na dveře

S příchodem prvních jarních paprsků začíná veselé období pro všechny vyznavače cyklistiky. Zároveň přichází vhodný čas na koupi kola. Jak si jej vybrat?